Aktualności

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Zmodyfikowany tryb przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na stanowiska w Policji

Data publikacji 23.04.2012
nowe_logoWydział Kadr i Szkolenia Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu informuje, iż Komendant Główny Policji zatwierdził i wprowadził do stosowania zmodyfikowany " Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji" obowiązujący od dnia 1 maja 2012roku.

 

 

 

 

W związku z powyższym wszystkie procedury postępowań kwalifikacyjnych rozpoczynające się po 1 maja 2012roku powinny być przeprowadzane wg nowych zasad. Do postępowań kwalifikacyjnych rozpoczętych przed 1 maja 2012roku zastosowanie mają zapisy dotychczas obowiązującego " Ogólnego trybu....." wprowadzonego przez Komendanta Głównego Policji w dniu 14 listopada 2011r.

 Najważniejsze zmiany dotyczą:

 - rezygnacji z etapu testu wiedzy w postępowaniu na stanowisko komendanta wojewódzkiego (Stołecznego) Policji i jego zastępców

 - wymogów formalnych w zakresie sporządzania pisemnej koncepcji pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat, wpisującej się w strategię działania jednostki/ komórki organizacyjnej Policji.

 - punktacji czwartego obszaru arkusza indywidualnej oceny kandydata - doświadczenie zawodowe

 - odstąpienia od przeprowadzania kolejnego postępowania kwalifikacyjnego i wskazania kandydata na stanowiska w sytuacji, gdy pierwsze i drugie postępowanie nie przyniesie rozstrzygnięcia.

 

Link do dokumentu, o którym mowa powyżej dostępny jest pod adresem

http://isp.policja.pl/portal/isp/69/283/Postepowania_kwalifikacyjne_na_wybrane_stanowiska_sluzbowe_od_1_stycznia_2009_ro.html 

Powrót na górę strony